Rada Pedagogiczna 

 

 

Skład Rady – Monika Arent, Magdalena Barwińska-Kubaszewska, Katarzyna Buła, Bożena Chaja-Sobuń, Urszula Cichocka, Dorota Cybulska, Małgorzata Cybulska, Joanna Jasnoch, Dorota Jukowska, Bożena Kalinowska-Sawicka, Sylwia Kapuścińska-Baca, Joanna Klajda-Evenden, Elżbieta Kłak, Beata Komoszyńska, Julita Kopmann, Jolanta Kowalczyk-Okrucińska, Celina Kraszewska, Izabela Krotowska, Larysa Lonska, Justyna Kujawa, Piotr Kujawa, Mariola Kulpa, Karolina Kurapiewicz, Ewa Nadolna, Magdalena Nadolska, Beata Nagrodzka, Agnieszka Nowicka, Jan Ochociński, Dorota Ojdowska-Starzyk, Justyna Okoń, Beata Olińska, Sabina Orłowska, Gabriela Partyka, Maria Pawlikowska, Joanna Pichlak, Joanna Pietkiewicz, Monika Piskozub, Marzena Przyborowicz, Beata Sawaniewska, Anna Skrzoska, Patrycja Biegańska-Stawicka, Agata Serzysko, Iwona Socha, Agnieszka Staciwa, Brygida Sudak, Elżbieta Sumowska, Ewa Trębas, Iwona Wądołowska, Sylwia Wdowicz, Monika Wojewódka, Anna Bajur, Elżbieta Brodziak, Ewa Chmielewska, Elżbieta Gałka, Bogumiła Grębska, Monika Gierszewska, Edyta Hołub, Aldona Jaroszewska, Arkadiusz Jaroszewski, Agnieszka Kęsik – Byber, Małgorzata Klepacka, Dorota Korenkiewicz, Iwona Krauze, Dariusz Lachowicz, Katarzyna Lachowicz, Anna Łazarska, Anna Naklicka, Anna Olchowik, Anna Ościłowska, Leszek Paździor, Jolanta Przybyszewska, Paweł Radziszewski, Dariusz Rowiński, Bożena Sobuń, Katarzyna Sopyło, Grażyna Szamocka, Janusz Szumała, Małgorzata Szumska, Anna Szynaka, Alina Świca, Paweł Tercjak, Monika Walentynowicz, Edyta Włodarczyk, Kamila Woronowicz, Ewa Worożańska, Jolanta Zwierz, Milena Zwierz, Nela Żak, Agnieszka Żejmo, Szymon Żołędziewski.

Kompetencje stanowiące i opiniodawcze Rady Pedagogicznej określa Statut Szkoły.

 

 


Liczba odwiedzin : 1461
Podmiot udostępniający informację : Szkoła Podstawowa Nr 5 w Malborku
Osoba wprowadzająca informację : Elżbieta Sumowska
Osoba odpowiedzialna za informację : Elżbieta Sumowska
Czas wytworzenia: 2015-02-25 12:55:17
Czas publikacji: 2017-12-03 22:13:43
Data przeniesienia do archiwum: Brak